onsdag 15 december 2010

Gokväll !

Hallå !
Ligger nu i sängen och har ingen ting för mig, är inte ens trött ! Jag som brukar sova vid den här tiden, ingen natt uggla jag heller ! Då tänkte jag att det var ju väldigt längesen jag skrev någon rad här, kan ju berätta lite om skolan först kanske?
Idag hade jag skön sovmorgon till halv 2, efter det en väldigt tråkig lektion, företagsekonomi A... vill bara dö på den kursen, 2 gånger kvar, sen äntligen slut ! Imorgon har jag inte en endaste lektion, bara för jag är så himla bra i skolan och har alla Mvg i alla kurser! haha, nej men kunde vara så kanske? Ska därför dra med mig Ullis och någon mer till Lugnet och gymma lite, var och gymmade idag också, känner redan träningsverk i magen! ska hålla i det nu! Blir ju beach 2011 och ayia napa! på Fredag så blir det jullov, börjar halv 10 och slutar 12 :)

På fredag kväll blir det att fira lovet med en krogen runda, och hoppas på en kanon rolig kväll alltså! Men det är det jämt när vi är ute nu förtiden ! gillagillagilla!

Nej nu ska jag försöka sova lite, godnatt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar